maandag 14 april 2008

And the money comes rolling in....

Minstens zo'n dikke tien jaar na het juiste moment heb ik alsnog besloten om geld te gaan verdienen aan het internet.

Ik weet nog niets en kan niets behalve een website bekijken en e mailen.

Nadelen: Ik ben wellicht ruim 10 jaar te laat en heb nauwelijks kennis van de techniek van internet.

Voordelen: Er is inmiddels veel informatie over gemaakte fouten en mogelijke tips beschikbaar waar ik onbevooroordeeld mijn conclusies uit kan trekken.

Doelstelling: Naast die binnenrollende miljoenen is het de bedoeling om zoveel mogelijk kennis en vaardigheden te vergaren over zowel de techniek als ook de bruikbare businessmodellen van het internet.

Resultaat: Vanaf vandaag zal ik geïnteresseerden middels dit weblog op de hoogte houden van mijn vorderingen.

Geen opmerkingen: