woensdag 6 augustus 2008

Het eerste miljoen komt wat later....

Na 3 maanden inactiviteit op dit blog wordt de draad weer opgepakt.

De afgelopen periode heeft mijn leven volledig in het teken van mijn gezin gestaan, als gevolg van de ziekte van mijn pas geboren zoontje. Gelukkig gaat het inmiddels de goede kant op en is er ook weer tijd voor andere dingen.

Een en ander heeft er wel in geresulteerd dat het internetondernemen nog niet echt van de grond is gekomen. Voorlopig ga ik de rest van dit jaar rustig verder met experimentere en leren, zonder investeringen. Er is inmiddels wel een en ander gebeurd, maar daarover meer in een een volgend bericht later deze maand. Wel kan ik vast verklappen dat de eerste inkomsten imiddels binnen zijn. Mijn Google Ad sense account heeft volgens de laatste berichten de 2 US dollar aan inkomsten overschreden.

Ook zal ik binnenkort mijn 3 traps strategie voor internetondernemen gaan delen.

Al met al genoeg redenen om deze blog in de gaten te houden.

Geen opmerkingen: